ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

١٢ و ١٣ فروردین هوا مشهد سرد می‌شود | کاهش ۶ تا ١٠ درجه‌ای دما (١٠فروردین ماه ١۴٠٢)

  • کد خبر: ۱۵۶۶۳۷
  • ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹
١٢ و ١٣ فروردین هوا مشهد سرد می‌شود | کاهش ۶ تا ١٠ درجه‌ای دما (١٠فروردین ماه ١۴٠٢)
در ٢۴ ساعت گذشته قوچان با ۴ درجه و سرخس با ٢٨ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های خراسان رضوی بوده اند. بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان‌‌های تربت حیدریه و بردسکن با سرعت ٣٢ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

محمد غیوری در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: در ٢۴ ساعت گذشته قوچان با ۴ درجه و سرخس با ٢٨ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های خراسان رضوی بوده اند. بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان‌‌های تربت حیدریه و بردسکن با سرعت ٣٢ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ١١ و ٢٣ درجه را به ثبت رسانده است، گفت: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ٢۶ درجه و در سردترین ساعات به ١٢ درجه خواهد رسید.

غیوری اضافه کرد: طی روز گذشته اکثر نقاط استان بارش داشته‌اند که بیشترین بارش‌ از شهرستان تربت حیدریه با ٢ میلیمتر گزارش شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: براساس تحلیل نقشه ها و مدل‌های هواشناسی امروز و فردا جو پایداری در سطح استان حاکم است و روند افزایش دما تا روز جمعه ادامه دارد، اما از شنبه هفته آتی سامانه بارشی دیگری وارد استان خواهد شد. وی ادامه داد: روزهای شنبه و یکشنبه بارش باران را در سطح استان خواهیم داشت و روز دوشنبه بیشترین بارش‌ها در نواحی شمالی استان رخ خواهد داد. همچنین از روز شنبه وزش باد در سطح استان شدید خواهد شد و دما به شکل قابل توجهی کاهش خواهد داشت.

گفتنی است؛ در نواحی سردسیر و مستعد دما به صفر درجه خواهد رسید و کاهش دما بین ۶ تا ١٠ درجه‌ در سطح استان رخ خواهد داد. با توجه به گزارش پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد مقدس شاخص کیفیت ٢۴ ساعت گذشته این کلانشهر با شاخص ۵٧ بوده و امروز مشهد با شاخص ٧٢ در شرایط قابل قبول قرار دارد. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->